курсову роботу учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу

У статті авторка наголошує, що головною умовою розвитку самоврядування стає наявність педагогів, які хочуть і вміють співпрацювати з учнями. Саме від педагогів залежить, чи зможе він довіряти учням самостійно вирішувати більшість питань їхнього колективного життя, чи зуміє переконати їх у тому, що, крім них, ці обов’язки ніхто не зможе виконати. Учнівське самоврядування — це спосіб та принципи організації учнівського колективу, що забезпечує комплексний підхід до виховання учнів шляхом їх залучення до систематичної участі у навчально-виховному процесі. Це самостійна діяльність учнів, яка здійснюється у відповідності до мети та завдань, що стоять перед учнівськими колективами, під керівництвом відповідального педагога. Курсова робота. На тему: Учнівське самоврядування у сучасній школі як засіб згуртування колективу школярів. Студентки 5 курсу 52 групи. Напряму підготовки історія Учнівське самоврядування є уособленням демократичної атмосфери у школі, формою самодіяльної організації дитячого життя у ній, важливим чинником самовиховання особистості Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу. Між радою учнівського самоврядування, педагогічним колективом та батьками існує нерозривний зв’язок, як між рівноправними партнерами. Темою курсової роботи є роль учнівського самоврядування у соціалізації молоді. Актуальність теми полягає у тому, що формування особистості, здатної на нестандартні рішення, яка має свою точку зору, здатної та прагнучої постійного саморозвитку неможливе без існування та активної роботи системи шкільного учнівського самоврядування 1.1 Поняття учнівського самоврядування у педагогіці. Учнівське самоврядування - спосіб організації життя колективу, що передбачає активну участь дітей (на основі взаємодії з педагогами) у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих цілей. Воно є методикою залучення учнів до організації спільної діяльності [7; c. 27]. Учнівське самоврядування — це спосіб організації життя колективу. Творча група. заступник директора з виховної роботи Рожко Н.О Організація учнівського самоврядування в дитячому колективі надзвичайно складний і багатоплановий процес. Він вимагає від педагогічного колективу значних колективних зусиль, єдності в цій роботі. Головними вимогами для успішного розвитку учнівського самоврядування мають бути Розділ 1. Учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу. 1.1. Мета і завдання учнівського самоврядування. Зараз розвивається нова технологія навчально-виховного процесу на основі самоврядування Саме в дитинстві людиною усвідомлюється її роль у вирішенні справ громадянського життя як основи подальшої позиції в дорослому житті. Однією із форм залучення дітей до участі у громадському житті є учнівське самоврядування[7]. Учнівське самоврядування будується на підставі співзвучних потреб дитини на суспільстві. Тільки тоді самоврядування стане потребою колективу. Учнівському самоврядуванню притаманна раціональна внутрішня організаційність, що виявляється у загальній захопленості справою, нових ініціативних, високому рівні відповідальності за спільну справу Учнівське самоврядування будується на підставі співзвучних потреб дитини на суспільстві Разом із тим реалізація завдань з організації учнівського самоврядування в школі пов’язана з необхідністю подолання такої суперечності: з одного боку, самоврядування потребує самостійності школярів, з іншого – воно неможливе без удосконалення педагогічного керівництва. Одним із напрямків громадянського виховання у школі є організація роботи учнівського самоврядування, яке є формою демократичного життя учнівського колективу і реалізується через вибори і делегування повноважень. Цілі учнівського самоврядування в школі: формування соціальної активності учнів, їх свідомого ставлення до життя, що базується на демократичних і громадянських цінностях; формування власної громадської позиції кожного учня; вплив учнів на навчально-виховний процес. Учнівське самоврядування має двоступеневу структуру: загальношкільну і класну. Аналіз форм діяльності педагогічного колективу з організації учнівського самоврядування. 2.1. Вибір і обгрунтування моделі організації системи учнівського самоврядування Учнівське самоврядування доцільно розглядати як форму творчої співдружності вчителів і учнів, як спосіб вияву організаторських і виконавських здібностей та можливостей школярів у різних видах діяльності, спілкування та відносин, як засіб вироблення управлінських навичок і вмінь. Організація учнівського самоврядування в загальноосвітньому навчальному закладі є важливою умовою оптимізації управління шкільним життям на основі якнайширшого залучення учнів до цього процесу. 17 вересня 2019 року в Хустському районному Центрі позашкільної роботи було проведено районний семінар педагогів-організаторів на тему: «Учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу». На семінарі були розглянуті такі питання: 1. Інноваційні методи та форми роботи в організації учнівського самоврядування. 2. Актив у школі, як засіб поліпшення якості навчально-виховного процесу. 3. Організація роботи з молодшими школярами та старшокласниками. Учнівське самоврядування – це засіб розширення діапазону діяльності дорослих і дітей – членів єдиного колективу, можливостей для їх об’єд. 03 січня 2019 р. у Житомирській загальноосвітні школі І-ІІІ ступенів № 17 проходила педагогічна рада «Учнівське самоврядування – це спосіб організації життя колективу».Розпочалася пед.рада виступом заступника директора з виховної роботи Соболевської О.Ц.,яка розповіла про сутність та основні функції учнівського самоврядування,його мету та ознайомила педагогічний колектив із закордоним досвідом діяльності учнівського самоврядування. Педагог – організатор Никитюк.В. презентувала напрацювання та роботу учнівського самоврядування 17 школи. Родзинкою пед.ради стала практична частина,а саме тренін. Органи учнівського самоврядування. Учнівське самоврядування є уособленням демократичної атмосфери у школі, формою самодіяльної організації дитячого життя у ній, важливим чинником самовиховання особистості. Реалізують його органи учнівського самоврядування, котрі складаються з виборних або уповноважених осіб, яким колектив доручає спільно планувати громадські справи, розподіляти доручення між учнями, перевіряти їх виконання, координувати та об'єднувати роботу первинних осередків. Структура шкільного учнівського самоврядування не є стандартною. Органи учнівського самоврядування взаємодіють із педагогічним колективом школи на засадах співпраці, що сприяє творчій діяльності учнів і дорослих. Основними засобами вдосконалення педагогічної допомоги учнівському самоврядуванню є: забезпечення реальних прав та обов’язків органів самоврядування. цілеспрямоване навчання учнів складній справі організації життя учнівського колективу, управління справами школи. У кожному класному колективі діє своя модель учнівського самоврядування, яка взаємодіє зі структурою загальношкільної моделі, чіткий розподіл доручень між членами класу та консультативне педагогічне керівництво з боку класного керівника. Учнівське самоврядування – це участь дітей в управлінні й керівництві справами свого колективу. Учнівське самоврядування допомагає школярам організувати власне життя і життя своїх товаришів. Досвід взаємостосунків, вирішення конфліктів, виявлення і захисту своїх інтересів набути у школі стане багажем, з яким діти вийдуть у доросле життя. Учнівське самоврядування є першим помічником педагогічному колективу в організації виховного процесу. Цінність організації учнівського самоврядування полягає в тому, що учні глибоко й всебічно проникають в сутність своїх справ та обов’язків. Структура органів. Учнівське самоврядування – добровільна дитяча демократична позапартійна організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості шкільного Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу 1.5. Координують роботу учнівського самоврядування завуч з виховної роботи, педагог-організатор, які консультують учнів щодо роботи за окремими напрямками. 1.6. Мовою Шкільної Республіки є українська мова. 1.7. Символами Шкільної Республіки є символи учбового закладу: гімн, прапор, герб. Мета і завдання. 1. Учнівське самоврядування – спосіб такої організації учнівського колективу, за. якого всі його учасники самостійно, або посередництвом своїх представників беруть. участь в управлінні ним 4. Учнівське самоврядування – один із засобів соціалізації. В учнівському колективі, у групі однолітків учні готуються до майбутнього соціального життя. Тому самоврядування – модель соціуму, в межах якої учні отримують можливість засвоїти ті комунікації, які характерні для майбутнього життя, 5. Учнівське самоврядування – зайве витрачання сил та часу і з боку вчителів, і з боку учнів. Учнівське самоврядування - це: - метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин, відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості; - складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу; - результат педагогічної взаємодії вчительського і учнівського колективів; - діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети, її розробку; - принцип організації життя колективу школярів. - організація системи змагань через органи учнівського самоврядування; - гласність у йог. Учнівське самоврядування – це не наглядова структура, а спосіб організації життя колективу. Завдання організаційних процесів становлення самоврядування – розв’язати протиріччя: самостійність учнів і педагогічне керівництво. Щоб цього протиріччя не виникало, необхідно, щоб учнівське самоврядування брало дієву участь у методичній роботі і працювало разом з педагогічним колективом і працювало разом над вирішенням спільної педагогічної проблеми, звісно накреслюючи власні шляхи, вирішуючи власні завдання. Треба надати учням можливість самостійно розробляти тактичні уроки загальної стратегічної мети.


курсову роботу учнівське самоврядування як спосіб організації життя колективу

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

безкоштовно без регістрації зразки протоколів учнівського самоврядування

цуо-0038 правила пожежної безпеки на залізничному транспорті

дії що дезорганізують роботу установ виконання покарань курсова робота

збірник українських пісень через торрент

ілюстрації до казки колобок

тривалість термічної обробки продуктів