програмні тестові завдання з соціальної медицини та ред.вороненка

Харківський національний медичний університет. Соціальна медицина. Та організація Охорони Здоров'Я. (біостатистика) 4. Допомога з соціальної медицини та організації охорони здоров'я під ред. Ю.В. Вороненко. – Київ : Здоров'я, 2002. –. 33-41. 5. Тестові завдання із соціальної медицини, організації охорони здоров'я та біостатистики: навч. посіб. для студентів мед. ф-тів під редА. Огнєва. – Харків: Майдан, 2005. –. 52-59. програмні питання: – вивчення зв'язку між кількісними змінними; – поняття про функціональний та кореляційний зв'язок. 2. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я під заг. ред. Ю.В. Вороненка,.Ф. Москаленко. – Тернопіль: Укрмедкнига. 2000. –. 82-87. 3. Соціальна гігієна і організація охорони здоров'я під ред. Н.Ф. Серенко,.В. Єрмакова. – М.: Медицина, 1984. –. 149-160. 4. Допомога з соціальної медицини та організації охорони здоров'я під ред. Ю.В. Вороненко. - Київ: Здоров'я, 2002. –. 78-93. 5.Тестові завдання із соціальної медицини, організації охорони здоров'я та біостатистики: навч. посіб. для студентів мед. ф-тів під редА. Огнєва. – Харків: Майдан, 2. Тернопіль: Укрмедкнига,. 2. Програмні тестові питання з соціальної медицини та охорони здоров я /За ред. Ю.В.Вороненка.: Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров я За ред. Ю.В.Вороненка. Київ: Здоров я,. 4. Москаленко.Ф., Грузєва Т.С., Іншакова Г.В. Право на охорону здоров я у нормативно-правових актах міжнародного та європейського рівня. Контраст, 2006, 296. 5. Голяченко О.М. Соціальна медицина та організація охорони здоров я (для ВНЗ III - IV рівнів акредитації) Соціальна медицина та організація охорони здоров я (для позааудиторної самостійної підготовки до практичних занять, для ВМНЗ III - IV рівнів акредитації). За редакцією Руденя.В. Львів ДОДАТКОВА ЛІТЕРАТУРА. 14 11. Тестування програмного забезпечення (англ. software testing) — це процес технічного дослідження, призначений для виявлення інформації про якість продукту відносно контексту, в якому він має використовуватись. Техніка тестування також включає як процес пошуку помилок або інших дефектів, так і випробування програмних складових з метою оцінки. Тестування програмного забезпечення — процес перевірки відповідності заявлених до продукту вимог і реально реалізованої функціональності, здійснюваний шляхом. Програмні тестові питання з соціальної медицини та охорони здоров’я [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. мед. закл. освіти Ю.В. Вороненко, О.П. Гульчій, М.О. Дяченко [та ін.] ; за ред. Ю.В. Вороненка. -. : [б], 1997. - 256. - Бібліогр.:. 254 Доп. точки доступа: Вороненко, Юрій Васильович Гульчій, Олеся Петрівна Дяченко, М. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 58 : ФУЛ (47), ХР (11) Свободны: ФУЛ (47), ХР (11). Шукати Название: Тестові завдання із соціальної медицини, організації охорони здоров'я та біостатистики. Автор: Огнєв.А. Год издания: 2005 Размер: 2.39 МБ Формат: djvu Язык: Украинский. Учебное пособие под редакцией Огнева.А. содержит в себе тестовый материал по дисциплине - социальная медицина, организация здравоохранения и биостатистика. В издание вошли основные вопросы курса для студентов-медиков, тестовые задания ориентированы на самостоятельную подготовку студентов старших курсов, могут быть использованы преподавателями для проверки знаний по предмету. Під ред. Вороненка Ю.В. Моськаленка.Ф. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я. Тернопіль. 2. За ред. професора Ю.В. Вороненка. Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров’я. Київ “здоров’я”. 3. Голяченко О.М. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я (для ВНЗ III - IV рівнів акредитації). Тернопіль. 4 Програмні тестові питання з соціальної медицини та організації охорони здоров’я (для студентів стоматологічного факультету). Київ. 5. За ред. Ю.В.Вороненка. Програмні тестові питання з соціальної медицини та охорони здоров’я. Київ. ⇐ Предыдущая 1 2 3 45. Розділ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛЬНОЇ МЕДИЦИНИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я Соціальна медицина та організація охорони здоров'я є одним з підрозділів медичної науки. Ця наука вивчає закономірності громадського здоров'я та систему його охорони. Зацікавленість в збереженні та зміцненні здоров'я супроводжує всю історію людства, починаючи з стародавніх цивілізацій. 2. Методика розрахунку медичної, соціальної та економічної ефективності впровадження нових технологій в практику охорони здоров’я при постійній втраті працездатності (інвалідності) – 3 год. Мета Тестові завдання та ситуаційні задачі. а) до практичного заняття „Методика розрахунку медичної, соціальної та економічної ефективності впровадження нових технологій в практику охорони здоров’я при тимчасовій непрацездатності”. 1. Які ви знаєте типи ефективності медичної допомоги?. 3. Програмні тестові питання з соціальної медицини та організації охорони здоров’я /Під ред. Ю.В.Вороненка. – Вид. друге, Тернопіль, “Укрмедкнига”, 2002. – 316. Работа по теме: Москаленко, Вороненко - Соціальна медицина та організація охорони здоровя. Глава: Соціальна медицина та організація охорони здоров'я. ВУЗ: БГМУ + зав. кафедрою соціальної медицини і організації охорони здоров'я Дніпропетровської державної медичної академії,.м.н., профМ. Лєхан: + зав. кафедрою соціальної медицини і АСУ з економікою охорони здоров'я Луганського державного медичного університету,.м.н., проф. Г.В. Бесполудіна. + + + С 69 Соціальна медицина та організація охорони здоров'я Під заг. ред. Ю.В. Вороненка,.Ф. Москаленка.- Тернопіль: Укрмедкнига, 2000. - 680. 15. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я в науковій та практичній діяльності використовує різні методи. Який з наведених методів є одним із основних методів CMта ООЗ? А Статистичний 16. У цей час в Україні для координації наукових досліджень в області соціальної медицини та організації охорони здоров'я працює науково-дослідний інститут. Визначити, яку повну назву він має. А Всеукраїнський інститут суспільного здоров'я. 15. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я в науковій та практичній діяльності використовує різні методи. Який з наведених методів є одним із основних методів CMта ООЗ? А Статистичний 16. У цей час в Україні для координації наукових досліджень в області соціальної медицини та організації охорони здоров'я працює науково-дослідний інститут. Визначити, яку повну назву він має. А Всеукраїнський інститут суспільного здоров'я. Вступ Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна медицина, організація охорони здоров’я» складена відповідно до: освітньо-професійної програми підготовки спеціаліста кваліфікації «Лікар» напряму підготовки «Медицина» для спеціальності «Стоматологія» та навчального плану підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» кваліфікації «Лікар-стоматолог» у вищих навчальних закладах МОЗ України за спеціальністю 7.12010005 «Стоматологія»(лист МОЗ України № 08.01-47/8986 від 24 березня 2015 р - 184. 4. Програмні тестові питання з соціальної медицини та організації охорони. здоров’я /За ред. Ю.В. Вороненка -3 1 6. 5. Посібник із соціальної медицини та організації охорони здоров’я /За ред. Кафедра соціальної медицини, Економіки та організації охорони здоров’я. Методична розробка № 1 для студентів 5 курсу медичного ф-ту – основні завдання системи охорони материнства та дитинства, її роль в загальній системі охорони здоров'я України; – основні принципи організації лікувально-медичного забезпечення вагітних, роділь і породіль, а також жінок із гінекологічними захворюваннями; – завдання, зміст і організацію роботи жіночої консультації. 3. Під ред. Ю.В.Вороненка – Програмні тестові питання з соціальної медицини та організації охорони здоров’я. Тернопіль, “Укрмедкнига”. 2001 р.,.200–235. Відповіді до тестових завдань до практичного заняття „Аналіз і оцінка захворюваності населення Тернопільської області”: 1. Е. 2. D. 3. Е. 4. D. 5. D. Відповіді до тестових завдань до практичного заняття „Основна облікова медична документація”: 1 2. D. 3 4 5 4. Джерела інформації: Основні: 1. Соціальна медицина та організація охорони здоров’я Під заг. ред. Ю.В.Вороненка,.Ф.Москаленка. Тернопіль: “Укрмедкнига”, 2000. - 680. 2. Голяченко О.М., Сердюк.М., Приходський О.О. Соціальна медицина, організація та економіка охорони здоров'я. - Тернопіль, 1997 3. Програмні тестові питання з соціальної медицини та організації охорони здоров’я Під ред. Ю.В. Вороненка.- Вид. Друге. Кафедра соціальної медицини, медичного права та менеджменту. Дисципліна: «СОЦІАЛЬНА МЕДИЦИНА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я З КУРСОМ БІОСТАТИСТИКИ». Тематичний розділ 1: “Введення в біостатистику. Епідеміологічні здоров’я За ред. Ю.В. Вороненка. – Київ: «Здоров’я», - 2012. -359.  Програмні тестові питання з соціальної медицини. організації охорони здоров’я (для студентів стоматологічного факультету) Під ред. Москаленка.Ф. Підручник. –., 2006. Місце соціальної медицини як предмета. викладання та наукової дисципліни серед. медичних наук Примітка: ⃰ - оцінювання рівня виконання завдань з самостійної роботи входить до. контрольного тестування. Підсумкове оцінювання. 656. 2. Програмні тестові питання з соціальної медицинииии та організації охорони здоров’я./За ред Ю.В.Вороненко. –Київ, 1997. –с.256. 3. Руководство по социальной гигиене и организации здравоохранени: В 2 томах /Под ред. Ю.П.Лисицина. –М.:Медицина, 1987. –Т.1. – 432. Т.2. – 464. Програмними результатами навчання, визначеними ОПП Сестринська справа спеціальністю 223 Медсестринство є. Вороненко Ю.В. Соціальна медицина. значення для практики охорони здоров'я. організація охорони здоров'я /Під заг. ред. Ю.В.Вороненка,.Ф.Москаленка Вороненко Ю.В. Соціальна медицина та організація охорони здоров'я /Під заг. ред. Ю.В.Вороненка,.Ф.Москаленка. Тернопіль: "Укрмедкнига", 2000 95-. 101. Програмні тестові питання з соціальної медицини та охорони здоров'я [Текст] : рекомендовано Мин.образования За ред. Ю.В. Вороненка. - Тернопіль : Укрмедкнига, 2001. - 315. - 614.2(075.8) П78 Теоретичні основи соціальної медицини та організації охорони здоров'я. -.16-23. Основи медичної статистики.


програмні тестові завдання з соціальної медицини та ред.вороненка

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

порядок проведення інвентаризації

електронна бізнес карта україна автодорожня через торрент

факультатив зі світової літератури для 9 класу

збірник тестових завдань з підготовки до зно з хімії

кліпи через торрент українських виконавців на навігатор розширення екрану 320 на 240