лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
Лінгвокраїнознавство країн другої іноземної (німецької) мови. (Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн, Люксембург) Типовим для швейцарської та австрійської історії науки і культури є те, що чимало талановитих уродженців цих країн полишили країну та здобули відомість за кордоном, натомість чимало іноземних митців та діячів науки пов’язують певні визначні періоди свого життя та діяльності зі Швейцарією та Австрією. Опис навчальної дисципліни . Найменування показників. Кількість кредитів – 3 Модулів – 3 німецькомовних країн. Образотворче мистецтво. Музичні надбання. PDF On Dec 20, 2016, Олеся Іванівна Єгорова and others published : Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн та Люксембург Find, read and cite all the research you need on ResearchGate. Навчальний посібник "" Євгененко та ін. побудований на цікавому за змістом інформативному матеріалі, використаному з офіційних довідникових джерел, публіцистичної та художньої літератури. Посібник "" Євгененко та ін. має чітко окреслений професійно орієнтований характер. Він призначається для опрацювання на третьому курсі факультетів іноземних мов. Навчальний посібник «Лінгвокраїнознавство» німецькомовних країн має професійно орієнтований характер і призначається для опрацювання на 3 курсі факультету іноземних мов. Окремі тексти і вправи вибірково можуть бути використані на 2-3 курсах першого фаху на заняттях з практики мови, а також на 4-5 курсах, де німецька мова вивчається як другий фах. Навчальний посібник «Лінгвокраїнознавство» німецькомовних країн має професійно орієнтований характер і призначається для опрацювання на 3 курсі факультету іноземних мов. Окремі тексти і вправи вибірково можуть бути використані на 2–3 курсах першого фаху на заняттях з практики мови, а також на 4–5 курсах, де німецька мова вивчається як другий фах. Робоча програма дисципліни «Лінгвокраїнознавство країн другої іноземної мови» орієнтована на здобувачів вищої освіти, які прагнуть вдосконалити і поглибити фахові знання з німецької мови як другої іноземної – знання лінгвістичних особливостей мови на території різних німецькомовних країн, що дає можливість здійснювати професійне спілкування та одержувати необхідну професійну інформацію з іноземних видань в галузі туризму Навчальний посібник «Лінгвокраїнознавство» німецькомовних країн має професійно орієнтований характер і призначається для опрацювання на 3 курсі факультету іноземних мов. Окремі тексти і вправи вибірково можуть бути використані на 2-3 курсах першого фаху на заняттях з практики мови, а також на 4-5 курсах, де німецька мова вивчається як другий фах. Лінгвокраїнознавство (від лат. Lingua - мова + країнознавство) - дослідницький напрямок, що включає в себе вивчення мови і дає необхідні для кваліфікованого спілкування відомості про культуру країни мови, що вивчається. Головна мета лінгвокраїнознавства - забезпечити мовну компетентність в питаннях міжмовного спілкування за допомогою адекватного розуміння культури мови співрозмовника і вихідних текстів. У межах тем «Лінгвокраїнознавство англомовних країн», «Історія зарубіжної літератури», «Сучасна англомовна література», «Лінгвокраїнознавство франкомовних (німецькомовних) країн» студенти працюють з інформацією, зокрема з використанням мережі Інтернет, готують презентації та виступають з ними. Доповіді та презентації студенти готують у групах, парах або індивідуально країн; з варіантами мов, що вивчаються, в різних країнах світу; з існуючими. Для студ., які навчаються за напрямом підготовки 6.020303 Філологія кредит.-модул. система Нар. укр. акад., каф. теорії та практики перекладу упоряд. І. Ф. Бублик. Х. : Вид-во НУА, 2012. 96. Конспект лекцій та тексти для перекладу призначено для аудиторної, самостійної та індивідуальної. Лінгвокраїнознавство країн другої іноземної мови (німецької). Галузь знань: 03 Гуманітарні науки Спеціальність: 035 Філологія Спеціалізація: 035.041 Германські мови і літератури (переклад. включно), перша - англійська Освітньо-професійна програма: Переклад з англійської мови Освітній рівень: Перший бакалаврський 5. (Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн, Люксембург) [Електронний ресурс]. Режим доступу Анотація до курсу: навчальна дисципліна розрахована цикл лекційних та практичних занять, вивчення специфіки мовно-мовленнєвих одиниць німецькомовних країн, ознайомлення з суспільно-політичним устроєм, ландшафтами, культурою та побутом німецькомовних країн з. 2. Мета та цілі курсу: ознайомити студентів з історією, суспільно-політичним ладом, економікою, культурою, освітою німецькомовних країн – Німеччини, Австрії, Швейцарії, Люксембургу та Ліхтенштейну. Навчальний посібник «Лінгвокраїнознавство» німецькомовних країн має професійно орієнтований характер і призначається для опрацювання на 3 курсі факультету іноземних мов. Окремі тексти і вправи вибірково можуть бути використані на 2–3 курсах першого фаху на заняттях з практики мови, а також на 4–5 курсах, де німецька мова вивчається як другий фах. «Лінгвокраїнознавство» німецькомовних країн: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Вінниця: Нова Книга, 2008. – 416. 2. Кудіна О. Країни, де говорять німецькою мовою : навчальний посібник з лінгвокраїнознавства [Текст] Кудіна О. - Вінниця : НОВА КНИГА, 2002. - 344 c. 3. Лозенко І. «Країнознавство. Німецькомовні країни.» - Вінниця : НОВА. КНИГА, 2013. Лінгвокраїнознавство. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. -. 98 Головна мета лінгвокраїнознавства - забезпечення комунікативної компетенції в актах міжкультурної комунікації, перш за все через адекватне сприйняття мови співрозмовника і розуміння оригінальних текстів. Основним об'єктом лінгвокраїнознавства є фонові знання, якими володіють члени певної мовної та етнічної спільності. Метою вивчення навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавство» є формування у. розуміння процесів та аналізу фактів сучасного суспільно-політичного, економічного, культурного життя німецькомовних європейських країн. формування у студентів основ логічного мислення та поповнення у них філологічної ерудиції. Semantic Scholar extracted view of ": Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн та Люксембург" by Олеся Іванівна Єгорова et al : Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн та Люксембург. @inproceedings{2016, title={: Швейцарія, Австрія, Ліхтенштейн та Люксембург}, author={Олеся Іванівна Єгорова and Олеся Ивановна Егорова and O. Yehorova}, year={2016} }. : навчальний посібник. Епіфанцева, Л та Надольська, Ю (2020) : навчальний посібник. ФОП Однорог Т.В, Мелітополь. ISBN 978-617-7823-27-7 Резюме. Навчальний посібник складається з комплексу завдань і вправ різного рівня складності з найважливіших тем курсу «Лінгвокраїнознавство Німеччини» та «Лінгвокраїнознавство другої іноземної мови». Тема 3. Загальні відомості з лінгвокраїнознавства німецькомовних країн. 1. Географічне положення Німеччини, Швейцарії, Австрії, Князівства Ліхтенштейн, Великого герцогства Люксембург. 2. Особливості рельєфу та ландшафту, природні ресурси Тема 5. Лінгвокультурні особливості країн німецькомовного простору. 1. Культурне розмаїття. 2. Література. І Лінгвокраїнознавство Великої Британії: Матеріали лекцій іЛ59 Уїся. Морозова 1.1. - X.: ХНУ імені. Н. Каразіна,,'2009. - 100. і Видання призначене для студентів ІІГ курсу, які навчаються за напрямом («філологія», та структуроване відповідно до робочої профамн з ^лінівокраТнознавства Великої Британії, розробленої кафедрою англііїської фі.юлогії факультету іноземних мов Харківського національного університету імені.}!. Каразіна.
лінгвокраїнознавство німецькомовних країн
Коментарі
Дописати коментар