курсовую на тему організація збутової мережі
Роль маркетингу у збутовій діяльності. Види маркетингових систем розповсюдження. Види та особливості посередників у виробничій та невиробничій галузях. Аналіз обсягів збуту та витрат на реалізацію продукції для клієнтів ринків та попиту на продукцію недостатнє бюджетне фінансування формування мережі незалежних лабораторій, проведення селекційних та генетичних досліджень, наукових розробок тощо. Основні заходи щодо вдосконалення організації та функціонування ринку молока та молочних продуктів Роль інформації про споживачів продукції в організації збутової діяльності. Організація збутової діяльності. курсовая работа [681,8 K], добавлен 21.03.2011. Організація служби збуту на підприємстві. Організація збутової мережі. Збутова мережа може бути визначена як структура, сформована партнерами, які беруть участь у процесі конкурентного обміну, з метою надання товарів і послуг у розпорядження індивідуальних споживачів або індустріальних користувачів. Цими партнерами є виробники, посередники і кінцеві користувачі - покупці. 3.1. Організація збутової мережі ВАТ «ЛУКОЙЛ». 3.2. Збутова мережа ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна». 3.3. Оптимізація мережі збуту ПІІ «ЛУКОЙЛ-Україна». Висновки Для підприємств вибір збутової мережі, тобто каналів розподілу, є стратегічним рішенням, яке повинно бути сумісним не тільки з очікуваннями у цільовому сегменті, але і з власними цілями суб’єктів господарювання. Основними причинами, що обумовлюють використання посередників, є, по-перше, те, що організація процесу товароруху потребує наявності певних фінансових ресурсів, по-друге, створення оптимальної системи товароруху передбачає наявність відповідних знань і досвіду у сфері кон’юнктури ринку свого товару, методів торгівлі і розподілу. Організація збутової діяльності на підприємстві - курсовая работа (Теория) по маркетингу. Тип: Курсовая работа (Теория). Предмет: Маркетинг. Все курсовые работы (теория) по маркетингу ». Язык: Русский. Автор: Витка Вдосконалення збутової діяльності підприємства. Тобто виконані всі основні маркетингові вимоги для успішної діяльності. Роль маркетингу у збутовій діяльності. Сутність збутової політики в маркетингу. Збут - ключова ланка маркетингу і всієї діяльності підприємства але створення, виробництва і доведення товару до споживача, основним завданням якого є повернення вкладених у виробництво товарів засобів і отримання прибутку. Саме про це говорять фахівці, формулюючи третю заповідь маркетингу: «Потрібний товар в потрібне місце і в потрібний час». курсовая работа на тему Організація овочевого постачальницько-збутового кооперативу. Подробнее о работе: Читать или Скачать 4 організація овочевого постачальницько - збутового кооперативу. 4.1 Обґрунтування спільних видів діяльності. 4.2 Виробнича база кооперативу та формування його фондів. на задану тему: Організація збутової діяльності. Виконала: студентка Етап 4. Стимулювання діяльності посередників. А, щоб учасники збутової мережі ефективно продавали продукцію постачальника, їх слід мотивувати. Розрізняють стимулюючі і партнерські чинники мотивації. До стимулюючим чинникам мотивації учасників каналу переважно ставляться короткострокові економічні «принади», які спонукають посередників просувати товар виробника. Реферат Особливості просування турпродукту. Тема: Курсовые проекты. > формування збутової мережі Наступний етап у просуванні туристичного продукту є формування збутової мережі. Професійний туроператор по специфіці свого підприємництва генерує туристський продукт, видає загальний фірмовий генеральний каталог своїх турів, веде оптову продаж турів й забезпечує обслуговування туристів на проданих турах. Отже, організація збуту здійснюється в межах збутової політики фірми, планування якої відбувається за такими напрямками: - визначення стратегії збуту і політики організації каналів збуту; - вибір систем та методів збуту і відповідних типів каналів; - створення мережі оптових і роздрібних торговельних точок, складів, демонстраційних залів тощо; - визначення маршрутів товаропросування; - організація транспортування і вантажно-розвантажувальних робіт Скачать реферат курсовую на тему Організація збутової діяльності на підприємстві, 2016-2017 Все приложения, графические материалы, формулы, таблицы и рисунки работы на тему: Організація збутової діяльності на підприємстві (предмет: Маркетинг, реклама и торговля) находятся в архиве, который можно скачать с нашего сайта. Заказать работу без рисков и посредников. Хочу скачать данную работу!
Одним із пунктів збутової політики підприємства є вибір оптимального каналу збуту. Канал збуту (розподіли) товару - це організація або людина, що займається просуванням і обміном конкретного товару (декількох груп товарів) на ринку. Реалізація продукції в більшості випадків проводиться через посередників, кожний із який формує відповідний канал розподілу. Використання посередників у сфері обертання вигідно насамперед для виробників. Розкрити методику організації збутової діяльності на підприємстві.Помилка в цьому питанні може призвести до істотних перекосів у результатах збутової діяльності.Запропонувати шляхи вдосконалення збутової діяльності підприємства.Вдосконалення збутової діяльності підприємства.Тобто виконані всі основні маркетингові вимоги для успішної діяльності.Роль маркетингу у збутовій діяльності.Організаційно-економічна характеристика підприємства.Основні заходи щодо вдосконалення організації та функціонування ринку молока та молочних продуктів.Визначити теоретичні аспекти. маркетингу у збутовій діяльності.Т. Скачать реферат курсовую на тему Організація збутової діяльності на підприємстві, 2016-2017 Все приложения, графические материалы, формулы, таблицы и рисунки работы на тему: Організація збутової діяльності на підприємстві (предмет: Маркетинг, реклама и торговля) находятся в архиве, который можно скачать с нашего сайта. Заказать работу без рисков и посредников. Хочу скачать данную работу!
Формування збутової політики. Особливості збуту у мережевому маркетингу. Особливості збуту у мережевому маркетингу і його відмінності від фінансових пірамід. Оцінка ефективності збуту. Розробка рекомендацій щодо збутової політики у мережевій компанії ТОВ Tiens Україна. Курсовая работа: Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу. Курсовая работа: Збутова діяльність промислового підприємства в системі маркетингу Гуманітарний університет Запорізький інститут державного та муніципального управління Кафедра менеджменту Курсов Тема роботи: Збутова діяльність промислового підприємства у системі маркетингу. Об'єкт дослідження: Відкрите акціонерне товариство "Запорізький завод феросплавів" ("ЗЗФ"). Ціль роботи: Зробити аналіз маркетингової збутової діяльності підприємства та шляхи її покращення. Методи дослідження: описовий, аналітичний, статистичний. Організація збуту продукції базується на маркетингових дослідженнях, що є основою всіх дій. Такими дослідженнями в області збуту є дослідження потреб і попиту на дану продукцію, дослідження місткості ринку, визначення можливостей виходу на зовнішній ринок, дослідження динаміки обсягу продажів, аналіз каналів збуту, вивчення думок покупців і споживчих переваг. Власна збутова мережа зорієнтована. ТНЕУ, Тернопіль/Україна, 130с. Макей.С. 2011. - 130с. Спец. «Менеджмент і адміністрування». ЗМІСТ ВСТУП Логістика як основа управління збутовими процесами на підприємстві Логістичне управління зовнішньоекономічною діяльності підприємства Збутова логістика у логістичний діяльності підприємства Логістичні ланцюги та канали на міжнародних ринках. Місці посередників в логістичний системі збуту Зовнішні і внутрішні фактори логістичної організації виробництва на ТОВ «Авто-Сервер» Оцінка ринкового оточення підприємства при здійснення зовнішньоекономічної діяльності Аналіз логістичної діяльності під. - Власна збутова мережа (прямий продаж) включає збутові відділи головного посередника (виробника) і його відділення, розташовані в окремих економічних регіонах країни. - Незалежна збутова мережа включає дочірні компанії при участі капіталів основних посередників і незалежні збутові фірми, що ведуть оптову і роздрібну торгівлю. У число останніх можуть входити дистриб'ютори по регіонах, дилери і субдилери, а також спеціалізовані магазини. - Змішані мережі (комбінований продаж), найбільш поширені у міжнародній торгівлі, складаються з власних збутових відділів і незалежних збутових фірм. · пристосовуючи збутову мережу до запитів споживачів, створюючи їм максимальні зручності до, під час і після придбання продукту, підприємство має значно більше шансів для виграшу в конкурентній боротьбі; · під час збуту відбувається виявлення смаків і переваг споживачів 4. Аналіз і контроль за функціонуванням збутової мережі. Визначення зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на організацію збутової мережі, припускає детальне вивчення споживачів, їх місцезнаходження, оцінку збутової діяльності конкурентів, визначення можливостей і обмежень по розширенню обсягів продажів. Постановка цілей збутової стратегії тісно пов'язана з цілями маркетингової діяльності туристського підприємства. Работа по теме: ІІІ(1). Глава: Організація збутової діяльності на підприємстві. ВУЗ: ЗНУ На цьому етапі планується уся подальша збутова політика підприємства, орієнтована на потреби споживачів як матеріальні, так і духовні, підкріплені грошовими засобами. При цьому велика увага приділяється об’єму та періоду товарообігу, вартості доставки товарів, швидкості виконання замовлень, умовам термінової (екстреної) доставки товарів, можливість користуватися різними видами транспорту та забезпечувати необхідні об’єми разових поставок в залежності від потреб покупців, ефективності служби сервісу тощо.
курсовую на тему організація збутової мережі
Коментарі
Дописати коментар